onsdag 16 juli 2008

Around the world




Idag är det precis 1 år sedan jag kom hem från Singapore. Helt otroligt vad tiden gått snabbt, och vad har jag gjort sen dess egentligen? Skaffat mig ett nytt jobb och nya arbetskamrater och spenderat alldeles för många timmar på arbetet, något jag absolut inte kunde tänka mig när jag var ute och reste... Men så fort man kommer in i vardagen igen blir allt som tidigare...

Om knappt 100 dagar är det äntligen dags för semester (nerräkning i bloggens högerkant!) - då bär det av till USA! Drygt 3½ vecka kommer jag vara borta - jag längtar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad härligt! vart i USA ska du? :)

svar: åh finns det så man kan slippa fläktljudet? hur får man det? :P

Anonym sa...

Svar: Ang Com hem. Det är det jag tänker, det borde verkligen gå mycket, mycket fortare för mig att ladda ner om jag har 24 mbt. Som det är nu går det inte ens särskilt snabbt för den att ladda upp hemsidor, så nåt måste vara fel. Jag får ringa com hem imorgon.

Anonym sa...

JAg såg inte kommentaren förrän nu. Senaste SYTYCD verkar ha varit rejält försenad men nu finns onsdagens program ute i alla fall, men inte torsdagens vad jag vet.

Hoppas att det bara var tillfälligt att det var försenat. Så att det inte blir samma sak nästa vecka.

Anonym sa...

Åh, vad bra. Men jag tror att jag väntar tills imorgon med att se den. Vill dra ut på det lite.