onsdag 16 juli 2008

So You Think You Can Jingle

Det har inte blivit så mycket inlägg på sistone, men nu ska jag skärpa till mig lite tänkte jag. Eftersom det är synd om Maja som numera nästan är själv i SYTYCD-trådenTV-land, har jag skrivit en sammanfattning där i kväll, och nu kommer i vanlig ordning mina favoritdanser från de senaste avsnitten:















OK, det blev ganska många och det kunde blivit fler... Gillar det mesta Chelsie och Mark gjort t ex. Tyckte inte så mycket om Wills o Jessicas "Adam&Eve"-rutin. Älskade att Pasha och Anya var med. Katee och Joshuas Bollywood var fantastisk. Nytt avsnitt i kväll i USA, utan stackars Jessica som tvingats hoppa av pga skada.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att du är tillbaka på SYTYCD fronten. Jag läste också det där om Jessica, vilken dramatik!

Jag kan tyvärr inte sno något internet när jag bor hemma i mammas hus men förhoppningsvis är jag bara några dagar från snabbt internet.

Nu ska jag kolla in vad du skrivit på tv-land.